Helpdesk Medeweker 16 - 32 uur

Wat doe jij?

Als Helpdesk Medewerker bij sTN ben je verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van verzoeken per e-mail en telefoon van onze klanten. Jij zorgt ervoor dat bestaande klanten tevreden zijn en bij ons blijven. Tevreden klanten die ons aanraden bij andere ondernemers, dat is waar jij voor gaat! 

  • Werken met CRM
  • Inkopen van mobiele hardware en simkaarten
  • Onderhouden van externe contacten met onze leveranciers

 

Wie ben jij?

Je bent een enthousiast persoon die service en dienstverlening hoog in het vaandel heeft. Je weet je staande te houden in een snel veranderende markt en hebt een flexibele instelling richting deze veranderingen. Enkele competenties zijn:

  • Je hebt sterke verbale communicatie skills
  • Je bent een serieus, actief, nauwkeurig en dienstverlenend persoon
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift

 

Wat bieden wij?

  • Marktconform salaris
  • Prima (secundaire) arbeidscoorwaarden 
  • Een klein team met zeer betrokken collega's

 

Wie zijn wij?

sTN helpt al 25 jaar lang ondernemers én het MKB goed bereikbaar te zijn. Iedere dag bundelen wij onze krachten om betere prijzen te bedingen bij de grote telecomproviders als KPN, Vodafone en T-Mobile. sTN is een kleine en informele organisatie bestaande uit 20 personen en is gevestigd in Woerden 

Reageren?

Graag ontvangen wij jouw cv en motivatiebrief op: sollicitaties@stn.nl.