“Mijn contactpersoon bij sTN nam echt de tijd om naar me te luisteren en verschillende mogelijkheden met me door te spreken.”

Lillian Hoed, projectmanager Hendrikse Wegenbouw

“We kregen een mooie aanbieding van sTN om de overstap van ISDN naar VoIP te maken. We hadden al een aantal aanbiedingen van telecom aanbieders liggen, maar het persoonlijke contact met sTN gaf ons de doorslag. Ik ben geen telecomspecialist en we moesten er dus op kunnen vertrouwen dat er een goede oplossing zou komen. Je wil niet achterblijven met een haperende lijn of locaties die niet bereikbaar zijn.

 We zijn ondertussen overgestapt en alles werkt naar behoren. Ik heb me wel verkeken op de tijd die het kost om dit project te begeleiden. Dus een tip voor bedrijven die vaste telefonie moeten implementeren: verkijk je daar niet op. Een goede voorbereiding is het halve werk en ook na de implementeren is er nog tijd nodig om alles te optimaliseren.”

“Ik doe zaken met sTN omdat ze flexibel zijn en een mooie dienst leveren tegen een goede prijs.”

Kaptein bouwgroep logo

Rob Kroneman, eigenaar Kaptein bouwgroep

“Toen onze mobiele abonnementen afliepen, heb ik sTN gevraagd mij een goed aanbod te doen. Ik heb ook 2 andere telecomaanbieders een prijs gevraagd, maar die konden mij de flexibiliteit niet geven waar ik naar op zoek ben.

De medewerkers van sTN pakken alles goed op en zijn goed bereikbaar. Het was makkelijk dat we de abonnementen konden overzetten zonder de simkaartjes te wisselen.

Ik doe geen zaken met sTN omdat ze zo vriendelijk zijn. Ik doe zaken met sTN omdat ze flexibel zijn en een mooie dienst leveren tegen een goede prijs. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen en dat ga ik ook zeker doen.”

“Onze drama’s met internettelefonie zijn verleden tijd. we zijn nu gewoon goed bereikbaar en bellen ook nog eens tegen een scherp tarief.”

nederlandse-kappersakademie-logo

Martijn Abers, Algemeen directeur Nederlandse Kappersakademie

“De essentie van bellen is dat je de telefoon oppakt en hij het doet. Je zou denken dat elke VoIP aanbieder dat kan regelen. Helaas was de realiteit voor ons lange tijd anders: slecht bereik, veel down-tijd, bezette lijnen. En dan ook nog eens een helpdesk die de problemen niet oplost.

Eerlijk gezegd was ik het vertrouwen in een goede oplossing wel verloren. Gelukkig verliep de samenwerking met sTN vanaf het begin af aan vlekkeloos. Ze hebben me volledig ontzorgd en dat traject verliep uitstekend.

Na jarenlange ervaring met verschillende telefonie aanbieders kan ik wel zeggen: de service van sTN is uniek. Onze drama’s met internettelefonie zijn verleden tijd: we zijn nu gewoon goed bereikbaar en bellen ook nog eens tegen een scherp tarief.”

“We zijn al jaren klant bij sTN. Ons vaste aanspreekpunt is goed bereikbaar en kan snel schakelen. Hij spreekt onze taal en lost problemen snel op.”

ntp

Bert Jonker, financieel directeur NTP

“In sTN hebben we de telefoniepartij gevonden die bij ons past. Ons vaste aanspreekpunt is goed bereikbaar en kan snel schakelen. Hij spreekt onze taal en lost problemen snel op. We hebben 350 mobiele en vaste aansluitingen, dus die samenwerking moet gewoon goed zijn.

We houden de prijzen in de markt regelmatig in de gaten en hebben elkaar daarin telkens kunnen vinden. Dat zit ook in flexibiliteit: we hebben nu bijvoorbeeld 1 grote databundel waar iedereen uit kan putten. De keuze voor een nieuwe partij brengt altijd wat onzekerheid met zich mee: je weet wat je hebt, maar niet wat je krijgt. Van sTN weet ik zeker: ze staan dicht bij de klant.”

“De wereld van de telecom en internet is net een jungle. Ik weet nu dat alles gewoon goed geregeld is.”

Koesthuis Kasteel Ammersoyen logo

Ruud van Dulmen, eigenaar Koetshuis Kasteel Ammersoyen

“We moeten telefonisch gewoon goed bereikbaar zijn en hebben internet nodig voor de pinautomaat, de kassa, de muziek en voor onze werkplekken. Maar de wereld van de telecom en internet is net een jungle. Daar ben je niet zomaar uit en tijd om het uit te zoeken had ik niet. sTN heeft voor mij de beste deal gevonden.

Ik kreeg van sTN een mooie korting, maar ben vooral blij met de service. Voor de kassa hebben we bijvoorbeeld binnen 2 dagen een tijdelijke wifi via 4G in bruikleen gekregen. Dat heeft perfect gewerkt. En toen er een keer een aansluitprobleem was met de mobiele wifi, is dat binnen een half uurtje opgelost. Ik weet dat alles gewoon goed geregeld is.”